En Kuralları Of Gap rezervasyon

Siz de GAP turu sonrası hangi bölgeyi aptalfetmeliyim diyorsanız dinlence severlerin en çok yeğleme etmiş olduğu turlarımıza bir basar atın!

Sabah otelde alacağımıza açık büfe kahvaltımızın ardından ilginç mimari mimarisıyla öne çıhun Dara Antik Kentine yöneliyoruz. In evleri, mezarları, kiliseleri ile talih sarnıçları ve yerin şeşnda bulunan el ortada zindan olarak tabir edilen antika kentle büyüleneceğimiz mevzi bizlere Selçuk’taki Efes Antik Kentini anımsatacaktır. Burada alacağımız bilgiler ve ışıkğraflarımızın ardından vereceğimiz molada Köye özgü naneli ayranlarımızı içerek dinlenme okazyonı buluyoruz, Ardından öğle yemeğimizi alacağımız çöldeki bir vaha’yı andıran ve Çağçağ deresinin kaynağı olan Beyazsu mesire alanına geçiyoruz, burada ayaklarımızı dargın suya sokup dinlenme ve yeniden burada yetisevinçli alabalıkları, ve ya ızgara çeşitlerinden oluşan menülerimizi tuzakıyoruz, her ne kadar bırakmak istemesek de Beyazsu’yu geride buzakıp Midyat’a Selim yola çıkıyoruz.

Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nin güzelliklerinden biri olan Siirt'in zamanı konstrüksiyonlarını elan önce görmediyseniz bu turda benzersiz esrarkeşifleriniz beyninde Siirt'i de ekleyeceksiniz.

Öğle yiyecekği arasının arkası sıra GAP turu yetişekımız bizi bekleyen Gaziantep ile güruhyor. Zeugma’dan çıeşlan mozaiklerin sergilendiği Gaziantep Arkeoloji Müzesi’ni gezerek kafaladığımız Gaziantep turumuzda Sedef Atölyesi ve Medusa Cam Eserleri Müzesi kabil lokasyonlara uğruyor, sonrasında Gaziantep Kalesi’nin eşsiz manzarasını ışıkğraflayarak İmam Çağdaş önünde vereceğimiz molayla bile şehrin çarşılarında dolaşma olanağı buluyoruz.

Gap Turu Şirketleri arasında her hafta yüzlerce misafirini Güneydoğu Anadolu bölgesinin kişioğluı hayretler zarfında bırakan şehirlerine ulaştıran ve unutulmaz anılar evetşatan Lisinya Dolaşma olarak geride bıraktığımız onlarca ışıklı anılarımıza bir yenisini elan bindirmek kucakin şeb gün demeden sizler dâhilin çdüzenışıyoruz.

GAP turu tasarınızı geçirmek, ekstra hizmetler ve dolaşma fiyatları üzerine bilgelik peyda etmek karınin dinlence danışmanlarımızı arayın

Binlerce yıllık gerie 6 günde şahitlik edecek, eş bir tarihi unutulmaz bir yolculuğa sığdıracak, hayatınızın en eşsiz deneyimlerinden birini yaşayacaksınız...

Bizi yakından tanımak, GAP turları ve dolaşma fırsatlarımız karşı marifet kısaltmak ciğerin dinlenme danışmanlarımızla bir kahve karınin.

Bizi yakından tanımak, GAP turları ve tur fırsatlarımız hakkında selen soldurmak sinein dinlence danışmanlarımızla bir kahve derunin.

1. devir GAP dolaşma yetişekı kapsamında ilk olarak tarihi surlarla çevrili Suriçi’ne davranış ediyor, dizilere bap olmuş Hasanpaşa Hanı’nda kahvaltımızı yaptıktan sonra Cahit Sıtkı Tarancı’nın doğduğu aşiyan olan Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Talih süresince İslam tarihinin en müstamel camilerinden olduğuna inanılan ve İslam Dünyası’nın V.

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.

Tüm sorumluluklarınızdan beş on sıyrılmaya ve hayatınıza otantik bir dinlenme turuyla renk katmaya ne dersiniz?

Halfeti’den ayrılarak Birecik’te dünyada nesli tükenmekte olan ve sadece Fas ve Birecik’te mevcut Kelaynak Kuşlarını görüyoruz. Bu sıcacık dostlarımızı ışıkğrafladıktan sonrasında Gaziantep’e hareket ediyoruz.

Dara Antik Kenti gezimizin ardından Midyat’ın güneyinde artan ve tepelerin eteğinden kaynağını alan Beyazsu’evet davranış ediyoruz. Mardin’in kurak ve dikmesız coğrafyasında, serin ve berrak suyu, ağaçları ve yeşilliği ile Beyazsu’da kısaltarak bir çay kahve molası veriyoruz.Dara Antika Kenti ve Beyazsu gezimizin ardından Şanlıurfa'evet namuslu yola koyulup Göbeklitepe’ye dosdoğru aksiyon yazar Rum ve Cihan uygarlık tarihinin ilk tapınaklarına beyit sahipliği yaratıcı, Unesco Cihan Kültür Bırakıt Listesindeki Göbeklitepe Höyüğü’ne varıyoruz. Tarihi 12 bin sene önceye raci Göbeklitepe, geçtiğimiz yıllarda National Geographic dergisinin tüm dünyada “Dinin Doğduğu Arazi” sav sözıyla kapak mefultır. Neolitik çağın Hac Merkezi akseptans edilen Göbeklitepe hakkında rehberimizden tarihi bilgiler aldıktan sonra Şanlıurfa'daki otelimize yerleşiyoruz ve saf Gap rezervasyon gecesi proğramına karışmak üzere hazırlıklarımızı esaslatıyoruz